De l'Opus Dei a Catalunya

Un blog gens oficial sobre l'Opus Dei a Catalunya

L’Elvira i la riquesa de l’Opus Dei 07/02/2010

Filed under: 5 Vida a l'Opus Dei,Riquesa,Testimonis,Viure les virtuts — Qui fa d'administrador @ 17:25
Tags: , , , ,
L'Elvira

L'Elvira a la residència

Avui us voldria presentar l’Elvira. Passa dels 80 i s’està a la residència de les Germanetes dels Pobres de Manresa. Quan he parlat d’ella amb algunes persones, m’han dit: “Ah, treballa allà?”. I els he de dir que no, que hi viu, perquè és pobra. A vegades em miren de cua d’ull com si no hi toqués.

Bé, doncs a la pàgina d’opusdei.cat hi teniu el seu testimoni. N’extrec alguns fragments.

Ara visc en una residència de les Germanetes dels Pobres, que ens atenen meravellosament. Les senyores que viuen aquí em diuen que sóc la persona més alegre de la casa i jo dono moltes gràcies a Déu.

Quan vénen les amigues a visitar-me a la residència i els explico que sóc molt feliç, no s’ho creuen, perquè el nom -Residència d’Avis- sembla com si els fes por… Jo no; jo estic agraïdíssima a aquestes religioses, que són molt bones. El meu cor té memòria, i la memòria del cor és l’agraïment.

La Seu de Manresa

La Seu de Manresa

Quina és la seva riquesa?

Gràcies a Déu no em manca res, però a vegades acabo el mes amb un euro a la butxaca. Ric quan em diuen que els de l’Opus Dei són gent de poder. Jo disposo d’una part de la pensió per les meves despeses, 65€ per passar el mes. Això sí, els meus germans i nebots no deixen que em falti res.

Sóc una persona a qui li agrada anar bé, i m’agrada posar-me el millor que tinc per assistir a la Santa Missa. A més a més, si tens interès a arreglar-te, t’animes tu mateixa i els altres. Per això encara no m’he decidit a deixar-me els cabells blancs. Camino un quilòmetre per anar a una perruqueria que em surt més barata, encara que m’agafa una mica més lluny que la resta; però així puc fer la meva petita aportació a l’Obra cada mes.

Llegiu el seu testimoni. Hi veureu una persona agraïda, resadora, animada i servicial. I que passa el mes amb 65€!

 

Deixa un comentari

